REGULAMIN SERWISU
ShenZen Institut

CEL REGULAMINU

Celem „Regulaminu serwisu ShenZen Instytut” jest ustalenie i wdrożenie podstawowych zasad sprzedaży towarów i świadczenia usług przez ShenZen Institut Coach Monika Szczotka, za pośrednictwem portalu internetowego i strony www.shenzeninstitut.pl/sklep

DEFINICJE

  1. Dostawca – Monika Szczotka, prowadząca działalność pod firmą „Shenzen Institut Coach Monika Szczotka”, NIP: 6911015564.
  2. Karta Produktu – informacja zamieszczona w Serwisie określająca podstawowe cechy Produktu: opis, czas trwania, cel do jakiego jest przeznaczony Produkt, okres udostępniania, a także inne istotne cechy Produktu, w tym Wynagrodzenie;
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podany przez Odbiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Dostawcy, pozwalający na korzystanie przez Odbiorcę z dodatkowych funkcjonalności. Odbiorca uzyskuje dostęp do Konta za pomocą loginu i hasła oraz loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Serwisie. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Odbiorcy, śledzenia statusu Zamówień, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług udostępnianych przez Dostawcę;
  5. Odbiorca – podmiot składający Zamówienie, który jest stroną umowy, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych;
  6. Produkt – dostępne w ramach oferty Dostawcy, wskazane na stronie internetowej www.shenzeninstitut.pl/sklep towar lub usługa, które są przedmiotem umowy;
  7. Regulamin – niniejszy „Regulamin serwisu Shenzen Institut”;
  8. Serwis – serwis internetowy Shenzen Institut dostępny pod adresem internetowym: www.shenzeninstitut.pl/sklep
  9. Umowa – porozumienie Dostawcy i Odbiorcy w zakresie Produktu, określonego w Zamówieniu, za zapłatą wynagrodzenia; częścią integralną Umowy jest niniejszy Regulamin, który Odbiorca akceptuje w celu jej zawarcia;
  10. Usługa elektroniczna – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  11. Wymagania techniczne – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do zamówienia oraz do korzystania z Produktu, tj. :
    1. Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu;
    2. Dostęp do poczty elektronicznej;
    3. Przeglądarka internetowa: IE, Firefox, Opera, Safari, Chrome w zaktualizowanych wersjach z zainstalowanymi aktualnymi wersjami JAVA i FLASH;
    4. Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 px;
    5. Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript;
    6. System operacyjny: Windows lub iOS.
  12. Wynagrodzenie – kwota brutto transakcji, za której zapłatą Odbiorca nabywa uprawnienia do korzystania z Produktu albo nabywa jego własność, wyrażona w polskich złotych;
  13. Zamówienie – oświadczenia Odbiorcy wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość za pośrednictwem strony internetowej : www.shenzeninstitut.pl/sklep określające Produkt, co do których Odbiorca składa ofertę zawarcia Umowy kierowaną do Dostawcy oraz dane Odbiorcy konieczne do ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy; każde Zamówienie będzie traktowane jako niezależna oferta zawarcia Umowy; Zamówieniu może być nadany jeden numer, a wszystkie oferty będą procedowane równolegle. Akceptacja Zamówienia przez Dostawcę będzie oznaczać zawarcie Umowy.

USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM SHENZEN

  1. Dostawca świadczy na rzecz Odbiorców za pośrednictwem Serwisu następujące usługi:
    1. Konto;
    2. Umożliwienie Odbiorcom składania Zamówień, zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
    3. Prezentowanie Odbiorcom dopasowanych do ich zainteresowań reklam w tym, w zależności od udzielenia przez Odbiorców stosownych, dobrowolnych zgód prezentowanie Odbiorcom bieżących powiadomień z poziomu przeglądarki internetowej (powiadomienia „push”);
    4. Umożliwienie Odbiorcom przeglądania treści zamieszczanych w ramach Serwisu.
  2. Rejestracja i korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków:
    1. Wypełnieniu formularza rejestracji,
    2. Zaakceptowaniu postanowień Regulaminu i kliknięciu pola „Załóż konto”.
  3. W formularzu rejestracji niezbędne jest podanie przez Odbiorcę danych: imię i nazwisko bądź nazwa, adres zamieszkania lub siedzibę, adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz hasło.
  4. Odbiorca zobowiązany jest w szczególności do:
    1. Podawania w udostępnionych w ramach Serwisu formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych;
    2. Niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych podanych przez Odbiorcę w związku z zawarciem Umowy, zwłaszcza w zakresie w jakim jest to konieczne dla jej prawidłowego wykonania;
    3. Korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Dostawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Dostawcy lub Serwisu, w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
    4. Niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Serwisu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym naruszających prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste, a także niepodejmowanie działań takich jak:
      1. rozsyłanie lub umieszczanie w Serwisie niezamówionej informacji handlowej lub jakichkolwiek treści niezgodnych z przepisami prawa,
      2. czynności informatycznych lub innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Odbiorcy, w tym danych innych Odbiorców lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Serwisu,
      3. modyfikowanie w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Dostawcę.
      4. Terminowej zapłaty Wynagrodzenia i innych uzgodnionych kosztów.
  5. Dostawca może wypowiedzieć Odbiorcy Umowę o Świadczenie Usług lub jakąkolwiek inną Umowę lub licencję bez zachowania okresu wypowiedzenia lub odmówić dalszego prawa do korzystania z Serwisu, jak również może ograniczyć taki dostęp do części lub całości Usług Elektronicznych z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Odbiorcę Regulaminu. W przypadku, gdy Dostawca stwierdzi dopuszczenie się przez Odbiorcę naruszenia, poinformuje Odbiorcę za pośrednictwem wiadomości elektronicznej przesłanej na adres email podany przez Odbiorcę o zastosowanych działaniach oraz przyczynach ich zastosowania.

PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Dostawca umożliwia składanie Zamówień w Serwisie.
  2. Główne cechy Produktu z uwzględnieniem sposobu realizacji Umowy są określone w karcie danego Produktu w Serwisie.
  3. Produkty dostępne na stronie internetowej Dostawcy są szkoleniami samorozwojowymi, dobrowolnymi, nie stanowią usługi medycznej, nie zastępują indywidualnej porady lekarskiej lub fizjoterapeutycznej.
  4. Zamówienie może być złożone przez Odbiorcę drogą elektroniczną (drogą poczty mailowej lub przez formularz umieszczony na stronie internetowej: www.shenzeninstitut.pl/sklep
  5. W treści Zamówienia Odbiorca określa szczegółowo Produkt, który chce nabyć oraz inne wymagane dane, np. okres dostępu do platformy szkoleniowej.
  6. Po wpłynięciu Zamówienia do Dostawcy kierowane jest ono do weryfikacji oraz ustalany jest możliwy termin jego realizacji oraz dostępność.
  7. Wynagrodzenie jest określane na podstawie Cennika obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia oraz informacji o wszelkich innych kosztach związanych z Umową, wskazanych w karcie Produktu.
  8. Dostawca potwierdza Zamówienie i warunki zawieranej Umowy i załącza do wiadomości elektronicznej fakturę pro forma określającą Wynagrodzenie.
  9. Termin zapłaty na fakturze pro forma określany jest w dniach i wynosi 7 lub 14 dni.
  10. Dostawca uprawniony jest do zweryfikowania tożsamości osób składających Zamówienie oraz zakresu ich umocowania do zaciągania zobowiązań. Weryfikacja tożsamości odbywa się poprzez odebranie od osoby zamawiającej danych: imienia i nazwiska, numeru telefonu. Jeżeli osoba zamawiająca nie jest osobą uprawnioną do reprezentacji Odbiorcy (nie jest członkiem organów lub pełnomocnikiem), należy odebrać od niego także numer PESEL lub nr dokumentu tożsamości.
  11. Dostawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania realizacji Zamówienia oraz informowania Odbiorcy w przypadku powstania jakichkolwiek utrudnień lub zmian.

ZAWIERANIE UMÓW

  1. Stronami zobowiązania umownego są: Dostawca i Odbiorca.
  2. Umowa zawierana jest zgodnie z zakresem opisanym w Karcie Produktu oraz na okres tam wskazany. Przy czym jako okres miesięczny rozumie się okres miesiąca kalendarzowego, a wszelkie terminy liczone w miesiącach kończą się ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego.
  3. Strony szczegółowo określają przedmiot zobowiązania w treści Zamówienia. Zmiana przedmiotu Zamówienia po jego zatwierdzeniu przez Dostawcę jest niedopuszczalna, oprócz przypadków wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  4. Miejscem zawarcia i wykonania umów jest siedziba Dostawcy. Chwilą zawarcia umowy jest każdorazowo data potwierdzenia Zamówienia przez Dostawcę.
  5. Umowa zawierana jest zgodnie z zasadami reprezentacji stron, tzn. każde Zamówienie powinno być złożone przez osobę uprawnioną do reprezentacji Odbiorcy zgodnie z zasadami ogólnymi lub w oparciu o pełnomocnictwo. Skan pełnomocnictwa powinien być dołączony do Zamówienia.

SPOSÓB REALIZACJI UMOWY

  1. Dostawca zobowiązuje się wykonać swoje zobowiązania w terminie, z należytą starannością.
  2. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia treści cyfrowych, składających się na pełny kurs japońskiego masażu twarzy, ułożony w odpowiedni do nauki sposób lub webinar zawierający elementy wizualne oraz tekstowe.
  3. Dostarczenie treści cyfrowych następuje poprzez dostęp do platformy szkoleniowej za pomocą udostępnianego klucza, na czas określony w Zamówieniu.
  4. Treści cyfrowe objęte są w całości prawami autorskimi. Rozpowszechnianie ich lub wykorzystywanie niezgodnie z pkt 9 Regulaminu stanowi rażące naruszenie Umowy przez Odbiorcę i może stanowić podstawę do występowania z roszczeniami odszkodowawczymi przez Dostawcę.
  5. W celu zawarcia umowy Odbiorca składa Zamówienie zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie.
  6. Dostawca może odmówić realizacji Zamówienia w przypadku, gdy Odbiorca posiada względem Dostawcy, w chwili składania Zamówienia nieuregulowane zobowiązania, których termin zapłaty minął.
  7. Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, realizacja Zamówienia byłaby połączona z nadmiernymi trudnościami albo groziłaby Dostawcy rażącą stratą, czego Strony nie przewidywały przy składaniu i potwierdzaniu Zamówienia, Dostawca przesyła Odbiorcy informację o zmianie wartości wynagrodzenia drogą mailową. W takim przypadku Odbiorca w ciągu 3 dni może cofnąć Zamówienie bez ponoszenia kosztów.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ DOSTAWCY

  1. W przypadku, gdy:
    1. Zamówienie zostało Odbiorcy wydane w stanie niezupełnym,
    2. Przedmiot Zamówienia nie posiada cech, o których zapewniał Dostawca lub nie posiada cech wymaganych od rzeczy tego rodzaju
      - Dostawca zobowiązuje się usunąć powyższe niezgodności lub dostarczyć nowy przedmiot Zamówienia w miejsce niezgodnego z umową w terminie przez niego określonym.
  2. Odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie zbadać czy Produkt jest udostępniony w sposób umożliwiający jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem, przy czym Dostawca nie odpowiada za to, że Odbiorca nie posiada odbiornika treści niespełniającego kryteriów określonych przez Dostawcę w Regulaminie.
  3. Dostawca odpowiada na zgłoszone nieprawidłowości w terminie 14 dni roboczych. W przypadku uznania nieprawidłowości, niezwłocznie określa termin usunięcia niezgodności bądź dostarczenia Zamówienia zgodnego z umową, na własny koszt.
  4. Zgłoszenie o wystąpieniu niezgodności będą kierowane przez Odbiorcę do Dostawcy na lub e-mail: kontakt@shenzeninstitut.pl
  5. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Dostawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

WYNAGRODZENIE I REALIZACJA UMOWY

  1. Dostawcy przysługuje wynagrodzenie za realizację Zamówienia, w wysokości wskazanej w Karcie Produktu. W przypadku złożenia Zamówienia na więcej niż jeden Produkt, Dostawcy przysługuje wynagrodzenie stanowiące sumę kwot wskazanych w Kartach Produktów określonych w Zamówieniu.
  2. Dostawca wystawi fakturę pro forma opiewającą na całkowite wynagrodzenie za Zamówienie niezwłocznie po potwierdzeniu Zamówienia i prześle Odbiorcy na adres mailowy wskazany w Zamówieniu. Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty, w tym kwoty właściwych podatków i opłat, które ponosi Dostawca.
  3. Zamówienie realizowane jest od momentu wpływu należności na konto Dostawcy i od tego momentu liczony jest termin jego realizacji, chyba że strony ustalą inny sposób rozliczenia.
  4. Wynagrodzenie płatne jest w terminie 7 lub 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury pro forma, na konto bankowe wskazane w treści dokumentu. W przypadku braku realizacji należności w powyższym terminie Zamówienie wygasa.
  5. Należności wynikające z Zamówień, w tym odszkodowawcze nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż), bez pisemnej zgody Dostawcy.

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Na podstawie Umowy Odbiorca jest uprawniony do korzystania z Produktu wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania z Serwisu, na terenie całego świata. W innym zakresie korzystanie jest możliwe wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody Dostawcy, udzielonej na piśmie pod rygorem nieważności.
  2. Odbiorca nie nabywa prawa własności do zawartych w materiałach szkoleniowych przedmiotów praw własności przemysłowej, w tym rozwiązań w postaci: wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, topografii układów scalonych oraz projektów racjonalizatorskich, powstałych w ramach lub przy okazji trwania kursu lub dostarczonych przy wykonywaniu umowy, jak również nie nabywa praw do informacji i doświadczeń technicznych potrzebnych do korzystania z tych rozwiązań, a także prawa do zorganizowanego zbioru informacji niejawnych (niebędących powszechnie znanymi i łatwo dostępnymi) i istotnych, stanowiących know-how.
  3. Materiały szkoleniowe umieszczone na platformie służą do użytku szkoleniowego dla Odbiorcy i tylko w tym celu Odbiorca może z nich korzystać.
  4. Odbiorca nie może udostępniać klucza do platformy osobom trzecim, hasła do Konta, nie może także wykorzystywać materiałów w celach komercyjnych lub niekomercyjnych w ramach użyczania lub wynajmowania ich innym osobom, w tym zakazuje się powielania materiałów, udostępniania ich treści w całości lub części publicznie, umieszczania w sieci internet lub korzystania z nich jako materiałów pomocniczych w działalności edukacyjnej.
  5. Odbiorca jest zobowiązany do uzyskania zgody Dostawcy na jakiekolwiek inne wykorzystanie materiałów szkoleniowych, niż wskazane w niniejszym punkcie. Zgoda powinna być udzielona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  6. W przypadku naruszenia przez Odbiorcę postanowień Regulaminu dotyczących ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, Dostawca może naliczyć Odbiorcy karę w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każde naruszenie.
  7. Odbiorca, umieszczając w Serwisie jakiekolwiek treści udziela Dostawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, uzupełnianie, usuwanie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie tych treści na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Usługi Elektronicznej lub realizacją Umowy.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł Umowę może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Bieg terminu odstąpienia rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy (ustawowe prawo do odstąpienia).
  2. Do zachowania terminu określonego w pkt. 1 wystarczy złożenie przez Odbiorcę oświadczenia Dostawcy przed jego upływem. Odbiorca może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie może być złożone:
    1. Pisemnie na adres: Stefana Kisielewskiego 10, 59-300 Lubin,
    2. Poprzez przesłanie wiadomości email na adres: kontakt@shenzeninstitut.pl
  3. W przypadku odstąpienia Umowę uważa się za niezawartą.
  4. Dostawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia od Odbiorcy o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Odbiorcy wszystkie dokonane przez niego płatności, przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Odbiorca.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi, który oznaczył w Zamówieniu wolę niezwłocznego rozpoczęcia świadczenia usługi i tym samym zrzekł się prawa do wykonywania ustawowego prawa do odstąpienia od Umowy.

REKLAMACJA

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych oraz Umów można składać:
    • Pisemnie na adres: Stefana Kisielewskiego 10, 59-300 Lubin,
    • W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@shenzeninstitut.pl
  2. W treści reklamacji należy podać:
    • Informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,
    • Żądania Odbiorcy;
    • Danych kontaktowych składającego reklamację.
  3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Dostawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia;
  4. Reklamacji nie podlegają treści Produktu w zakresie ich subiektywnej oceny przez Odbiorcę.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od 01 sierpnia 2023 r.
  2. Umowy zawierane są w języku polskim.
  3. Dostawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług na podstawie Umowy. Korzystanie z Usług Elektronicznych wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych przez internet, takimi jak ich rozpowszechnianie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
  4. Treść Regulaminu jest dostępna dla Odbiorców bezpłatnie pod adresem: www.shenzeninstitut.pl, gdzie Odbiorcy mogą w każdym czasie go przeglądać, a także sporządzać jego wydruk.
  5. Korzystanie z Serwisu, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego z Dostawcą może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia internetowego lub telefonicznego, zgodnie z umową zawartą przez Odbiorcę z dostawcą tychże usług.
  6. W przypadku sporów strony umowy w pierwszej kolejności dążą do polubownego załatwienia sprawy.
  7. W przypadku Odbiorców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza Rzeczpospolitą Polską strony ustanawiają jurysdykcję sądów polskich.
  8. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień Regulaminu lub Zamówienia było lub miało stać się nieważne, pozostałe postanowienia Regulaminu i Zamówienia pozostają wiążące.
  9. Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z wykonywaniem Umowy Strony będą wykorzystywały wyłącznie na potrzeby realizacji tej Umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Postanowienia o przetwarzaniu danych osobowych zostały określone w „Polityce Prywatności”.
  10. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności : Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  11. Regulamin może zostać zmieniony w szczególności w przypadku zmiany oferty Dostawcy, przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zasad dotyczących świadczenia usług lub sprzedaży towarów drogą elektroniczną. O każdej zmianie Regulaminu Dostawca informuje indywidualnie Konsumentów posiadających aktywne Konta poprzez przesłanie nowej treści Regulaminu na wskazany przez Odbiorcę adres skrzynki elektronicznej. Konsument, w przypadku zmiany Regulaminu może wypowiedzieć Usługę Elektroniczną w terminie 30 dni od dnia ww. zmiany.