REGULAMIN SERWISU
ShenZen Institut
CEL REGULAMINU
Celem „Regulaminu serwisu ShenZen Instytut” jest ustalenie i wdrożenie podstawowych zasad sprzedaży towarów i świadczenia usług przez ShenZen Institut Coach Monika Szczotka, za pośrednictwem portalu internetowego i strony www.shenzeninstitut.pl/sklep
DEFINICJE
- Dostawca – Monika Szczotka, prowadząca działalność pod firmą „Shenzen Institut Coach Monika Szczotka”, NIP: 6911015564.
- Karta Produktu – informacja zamieszczona w Serwisie określająca podstawowe cechy Produktu: opis, czas trwania, cel do jakiego jest przeznaczony Produkt, okres udostępniania, a także inne istotne cechy Produktu, w tym Wynagrodzenie;
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podany przez Odbiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Dostawcy, pozwalający na korzystanie przez Odbiorcę z dodatkowych funkcjonalności. Odbiorca uzyskuje dostęp do Konta za pomocą loginu i hasła oraz loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Serwisie. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Odbiorcy, śledzenia statusu Zamówień, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług udostępnianych przez Dostawcę;
- Odbiorca – podmiot składający Zamówienie, który jest stroną umowy, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych;
- Produkt – dostępne w ramach oferty Dostawcy, wskazane na stronie internetowej www.shenzeninstitut.pl/sklep towar lub usługa, które są przedmiotem umowy;
- Regulamin – niniejszy „Regulamin serwisu Shenzen Institut”;
- Serwis – serwis internetowy Shenzen Institut dostępny pod adresem internetowym: www.shenzeninstitut.pl/sklep
- Umowa – porozumienie Dostawcy i Odbiorcy w zakresie Produktu, określonego w Zamówieniu, za zapłatą wynagrodzenia; częścią integralną Umowy jest niniejszy Regulamin, który Odbiorca akceptuje w celu jej zawarcia;
- Usługa elektroniczna – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- Wymagania techniczne – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do zamówienia oraz do korzystania z Produktu, tj. :
- Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu;
- Dostęp do poczty elektronicznej;
- Przeglądarka internetowa: IE, Firefox, Opera, Safari, Chrome w zaktualizowanych wersjach z zainstalowanymi aktualnymi wersjami JAVA i FLASH;
- Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 px;
- Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript;
- System operacyjny: Windows lub iOS.
- Wynagrodzenie – kwota brutto transakcji, za której zapłatą Odbiorca nabywa uprawnienia do korzystania z Produktu albo nabywa jego własność, wyrażona w polskich złotych;
- Zamówienie – oświadczenia Odbiorcy wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość za pośrednictwem strony internetowej : www.shenzeninstitut.pl/sklep określające Produkt, co do których Odbiorca składa ofertę zawarcia Umowy kierowaną do Dostawcy oraz dane Odbiorcy konieczne do ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy; każde Zamówienie będzie traktowane jako niezależna oferta zawarcia Umowy; Zamówieniu może być nadany jeden numer, a wszystkie oferty będą procedowane równolegle. Akceptacja Zamówienia przez Dostawcę będzie oznaczać zawarcie Umowy.
USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM SHENZEN
- Dostawca świadczy na rzecz Odbiorców za pośrednictwem Serwisu następujące usługi:
- Konto;
- Umożliwienie Odbiorcom składania Zamówień, zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
- Prezentowanie Odbiorcom dopasowanych do ich zainteresowań reklam w tym, w zależności od udzielenia przez Odbiorców stosownych, dobrowolnych zgód prezentowanie Odbiorcom bieżących powiadomień z poziomu przeglądarki internetowej (powiadomienia „push”);
- Umożliwienie Odbiorcom przeglądania treści zamieszczanych w ramach Serwisu.
- Rejestracja i korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków:
- Wypełnieniu formularza rejestracji,
- Zaakceptowaniu postanowień Regulaminu i kliknięciu pola „Załóż konto”.
- W formularzu rejestracji niezbędne jest podanie przez Odbiorcę danych: imię i nazwisko bądź nazwa, adres zamieszkania lub siedzibę, adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz hasło.
- Odbiorca zobowiązany jest w szczególności do:
- Podawania w udostępnionych w ramach Serwisu formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych;
- Niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych podanych przez Odbiorcę w związku z zawarciem Umowy, zwłaszcza w zakresie w jakim jest to konieczne dla jej prawidłowego wykonania;
- Korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Dostawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Dostawcy lub Serwisu, w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
- Niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Serwisu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym naruszających prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste, a także niepodejmowanie działań takich jak:
- rozsyłanie lub umieszczanie w Serwisie niezamówionej informacji handlowej lub jakichkolwiek treści niezgodnych z przepisami prawa,
- czynności informatycznych lub innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Odbiorcy, w tym danych innych Odbiorców lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Serwisu,
- modyfikowanie w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Dostawcę.
- Terminowej zapłaty Wynagrodzenia i innych uzgodnionych kosztów.
- Dostawca może wypowiedzieć Odbiorcy Umowę o Świadczenie Usług lub jakąkolwiek inną Umowę lub licencję bez zachowania okresu wypowiedzenia lub odmówić dalszego prawa do korzystania z Serwisu, jak również może ograniczyć taki dostęp do części lub całości Usług Elektronicznych z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Odbiorcę Regulaminu. W przypadku, gdy Dostawca stwierdzi dopuszczenie się przez Odbiorcę naruszenia, poinformuje Odbiorcę za pośrednictwem wiadomości elektronicznej przesłanej na adres email podany przez Odbiorcę o zastosowanych działaniach oraz przyczynach ich zastosowania.
PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- Dostawca umożliwia składanie Zamówień w Serwisie.
- Główne cechy Produktu z uwzględnieniem sposobu realizacji Umowy są określone w karcie danego Produktu w Serwisie.
- Produkty dostępne na stronie internetowej Dostawcy są szkoleniami samorozwojowymi, dobrowolnymi, nie stanowią usługi medycznej, nie zastępują indywidualnej porady lekarskiej lub fizjoterapeutycznej.
- Zamówienie może być złożone przez Odbiorcę drogą elektroniczną (drogą poczty mailowej lub przez formularz umieszczony na stronie internetowej: www.shenzeninstitut.pl/sklep
- W treści Zamówienia Odbiorca określa szczegółowo Produkt, który chce nabyć oraz inne wymagane dane, np. okres dostępu do platformy szkoleniowej.
- Po wpłynięciu Zamówienia do Dostawcy kierowane jest ono do weryfikacji oraz ustalany jest możliwy termin jego realizacji oraz dostępność.
- Wynagrodzenie jest określane na podstawie Cennika obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia oraz informacji o wszelkich innych kosztach związanych z Umową, wskazanych w karcie Produktu.
- Dostawca potwierdza Zamówienie i warunki zawieranej Umowy i załącza do wiadomości elektronicznej fakturę pro forma określającą Wynagrodzenie.
- Termin zapłaty na fakturze pro forma określany jest w dniach i wynosi 7 lub 14 dni.
- Dostawca uprawniony jest do zweryfikowania tożsamości osób składających Zamówienie oraz zakresu ich umocowania do zaciągania zobowiązań. Weryfikacja tożsamości odbywa się poprzez odebranie od osoby zamawiającej danych: imienia i nazwiska, numeru telefonu. Jeżeli osoba zamawiająca nie jest osobą uprawnioną do reprezentacji Odbiorcy (nie jest członkiem organów lub pełnomocnikiem), należy odebrać od niego także numer PESEL lub nr dokumentu tożsamości.
- Dostawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania realizacji Zamówienia oraz informowania Odbiorcy w przypadku powstania jakichkolwiek utrudnień lub zmian.
ZAWIERANIE UMÓW
- Stronami zobowiązania umownego są: Dostawca i Odbiorca.
- Umowa zawierana jest zgodnie z zakresem opisanym w Karcie Produktu oraz na okres tam wskazany. Przy czym jako okres miesięczny rozumie się okres miesiąca kalendarzowego, a wszelkie terminy liczone w miesiącach kończą się ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego.
- Strony szczegółowo określają przedmiot zobowiązania w treści Zamówienia. Zmiana przedmiotu Zamówienia po jego zatwierdzeniu przez Dostawcę jest niedopuszczalna, oprócz przypadków wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Miejscem zawarcia i wykonania umów jest siedziba Dostawcy. Chwilą zawarcia umowy jest każdorazowo data potwierdzenia Zamówienia przez Dostawcę.
- Umowa zawierana jest zgodnie z zasadami reprezentacji stron, tzn. każde Zamówienie powinno być złożone przez osobę uprawnioną do reprezentacji Odbiorcy zgodnie z zasadami ogólnymi lub w oparciu o pełnomocnictwo. Skan pełnomocnictwa powinien być dołączony do Zamówienia.
SPOSÓB REALIZACJI UMOWY
- Dostawca zobowiązuje się wykonać swoje zobowiązania w terminie, z należytą starannością.
- Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia treści cyfrowych, składających się na pełny kurs japońskiego masażu twarzy, ułożony w odpowiedni do nauki sposób lub webinar zawierający elementy wizualne oraz tekstowe.
- Dostarczenie treści cyfrowych następuje poprzez dostęp do platformy szkoleniowej za pomocą udostępnianego klucza, na czas określony w Zamówieniu.
- Treści cyfrowe objęte są w całości prawami autorskimi. Rozpowszechnianie ich lub wykorzystywanie niezgodnie z pkt 9 Regulaminu stanowi rażące naruszenie Umowy przez Odbiorcę i może stanowić podstawę do występowania z roszczeniami odszkodowawczymi przez Dostawcę.
- W celu zawarcia umowy Odbiorca składa Zamówienie zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie.
- Dostawca może odmówić realizacji Zamówienia w przypadku, gdy Odbiorca posiada względem Dostawcy, w chwili składania Zamówienia nieuregulowane zobowiązania, których termin zapłaty minął.
- Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, realizacja Zamówienia byłaby połączona z nadmiernymi trudnościami albo groziłaby Dostawcy rażącą stratą, czego Strony nie przewidywały przy składaniu i potwierdzaniu Zamówienia, Dostawca przesyła Odbiorcy informację o zmianie wartości wynagrodzenia drogą mailową. W takim przypadku Odbiorca w ciągu 3 dni może cofnąć Zamówienie bez ponoszenia kosztów.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ DOSTAWCY
- W przypadku, gdy:
- Zamówienie zostało Odbiorcy wydane w stanie niezupełnym,
- Przedmiot Zamówienia nie posiada cech, o których zapewniał Dostawca lub nie posiada cech wymaganych od rzeczy tego rodzaju
- Dostawca zobowiązuje się usunąć powyższe niezgodności lub dostarczyć nowy przedmiot Zamówienia w miejsce niezgodnego z umową w terminie przez niego określonym.
- Odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie zbadać czy Produkt jest udostępniony w sposób umożliwiający jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem, przy czym Dostawca nie odpowiada za to, że Odbiorca nie posiada odbiornika treści niespełniającego kryteriów określonych przez Dostawcę w Regulaminie.
- Dostawca odpowiada na zgłoszone nieprawidłowości w terminie 14 dni roboczych. W przypadku uznania nieprawidłowości, niezwłocznie określa termin usunięcia niezgodności bądź dostarczenia Zamówienia zgodnego z umową, na własny koszt.
- Zgłoszenie o wystąpieniu niezgodności będą kierowane przez Odbiorcę do Dostawcy na lub e-mail: kontakt@shenzeninstitut.pl
- W pozostałym zakresie odpowiedzialność Dostawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
WYNAGRODZENIE I REALIZACJA UMOWY
- Dostawcy przysługuje wynagrodzenie za realizację Zamówienia, w wysokości wskazanej w Karcie Produktu. W przypadku złożenia Zamówienia na więcej niż jeden Produkt, Dostawcy przysługuje wynagrodzenie stanowiące sumę kwot wskazanych w Kartach Produktów określonych w Zamówieniu.
- Dostawca wystawi fakturę pro forma opiewającą na całkowite wynagrodzenie za Zamówienie niezwłocznie po potwierdzeniu Zamówienia i prześle Odbiorcy na adres mailowy wskazany w Zamówieniu. Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty, w tym kwoty właściwych podatków i opłat, które ponosi Dostawca.
- Zamówienie realizowane jest od momentu wpływu należności na konto Dostawcy i od tego momentu liczony jest termin jego realizacji, chyba że strony ustalą inny sposób rozliczenia.
- Wynagrodzenie płatne jest w terminie 7 lub 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury pro forma, na konto bankowe wskazane w treści dokumentu. W przypadku braku realizacji należności w powyższym terminie Zamówienie wygasa.
- Należności wynikające z Zamówień, w tym odszkodowawcze nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż), bez pisemnej zgody Dostawcy.
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Na podstawie Umowy Odbiorca jest uprawniony do korzystania z Produktu wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania z Serwisu, na terenie całego świata. W innym zakresie korzystanie jest możliwe wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody Dostawcy, udzielonej na piśmie pod rygorem nieważności.
- Odbiorca nie nabywa prawa własności do zawartych w materiałach szkoleniowych przedmiotów praw własności przemysłowej, w tym rozwiązań w postaci: wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, topografii układów scalonych oraz projektów racjonalizatorskich, powstałych w ramach lub przy okazji trwania kursu lub dostarczonych przy wykonywaniu umowy, jak również nie nabywa praw do informacji i doświadczeń technicznych potrzebnych do korzystania z tych rozwiązań, a także prawa do zorganizowanego zbioru informacji niejawnych (niebędących powszechnie znanymi i łatwo dostępnymi) i istotnych, stanowiących know-how.
- Materiały szkoleniowe umieszczone na platformie służą do użytku szkoleniowego dla Odbiorcy i tylko w tym celu Odbiorca może z nich korzystać.
- Odbiorca nie może udostępniać klucza do platformy osobom trzecim, hasła do Konta, nie może także wykorzystywać materiałów w celach komercyjnych lub niekomercyjnych w ramach użyczania lub wynajmowania ich innym osobom, w tym zakazuje się powielania materiałów, udostępniania ich treści w całości lub części publicznie, umieszczania w sieci internet lub korzystania z nich jako materiałów pomocniczych w działalności edukacyjnej.
- Odbiorca jest zobowiązany do uzyskania zgody Dostawcy na jakiekolwiek inne wykorzystanie materiałów szkoleniowych, niż wskazane w niniejszym punkcie. Zgoda powinna być udzielona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- W przypadku naruszenia przez Odbiorcę postanowień Regulaminu dotyczących ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, Dostawca może naliczyć Odbiorcy karę w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każde naruszenie.
- Odbiorca, umieszczając w Serwisie jakiekolwiek treści udziela Dostawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, uzupełnianie, usuwanie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie tych treści na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Usługi Elektronicznej lub realizacją Umowy.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument, który zawarł Umowę może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Bieg terminu odstąpienia rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy (ustawowe prawo do odstąpienia).
- Do zachowania terminu określonego w pkt. 1 wystarczy złożenie przez Odbiorcę oświadczenia Dostawcy przed jego upływem. Odbiorca może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie może być złożone:
- Pisemnie na adres: Stefana Kisielewskiego 10, 59-300 Lubin,
- Poprzez przesłanie wiadomości email na adres: kontakt@shenzeninstitut.pl
- W przypadku odstąpienia Umowę uważa się za niezawartą.
- Dostawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia od Odbiorcy o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Odbiorcy wszystkie dokonane przez niego płatności, przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Odbiorca.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi, który oznaczył w Zamówieniu wolę niezwłocznego rozpoczęcia świadczenia usługi i tym samym zrzekł się prawa do wykonywania ustawowego prawa do odstąpienia od Umowy.
REKLAMACJA
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych oraz Umów można składać:
- Pisemnie na adres: Stefana Kisielewskiego 10, 59-300 Lubin,
- W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@shenzeninstitut.pl
- W treści reklamacji należy podać:
- Informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,
- Żądania Odbiorcy;
- Danych kontaktowych składającego reklamację.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Dostawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia;
- Reklamacji nie podlegają treści Produktu w zakresie ich subiektywnej oceny przez Odbiorcę.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od 01 sierpnia 2023 r.
- Umowy zawierane są w języku polskim.
- Dostawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług na podstawie Umowy. Korzystanie z Usług Elektronicznych wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych przez internet, takimi jak ich rozpowszechnianie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
- Treść Regulaminu jest dostępna dla Odbiorców bezpłatnie pod adresem: www.shenzeninstitut.pl, gdzie Odbiorcy mogą w każdym czasie go przeglądać, a także sporządzać jego wydruk.
- Korzystanie z Serwisu, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego z Dostawcą może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia internetowego lub telefonicznego, zgodnie z umową zawartą przez Odbiorcę z dostawcą tychże usług.
- W przypadku sporów strony umowy w pierwszej kolejności dążą do polubownego załatwienia sprawy.
- W przypadku Odbiorców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza Rzeczpospolitą Polską strony ustanawiają jurysdykcję sądów polskich.
- W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień Regulaminu lub Zamówienia było lub miało stać się nieważne, pozostałe postanowienia Regulaminu i Zamówienia pozostają wiążące.
- Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z wykonywaniem Umowy Strony będą wykorzystywały wyłącznie na potrzeby realizacji tej Umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Postanowienia o przetwarzaniu danych osobowych zostały określone w „Polityce Prywatności”.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności : Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Regulamin może zostać zmieniony w szczególności w przypadku zmiany oferty Dostawcy, przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zasad dotyczących świadczenia usług lub sprzedaży towarów drogą elektroniczną. O każdej zmianie Regulaminu Dostawca informuje indywidualnie Konsumentów posiadających aktywne Konta poprzez przesłanie nowej treści Regulaminu na wskazany przez Odbiorcę adres skrzynki elektronicznej. Konsument, w przypadku zmiany Regulaminu może wypowiedzieć Usługę Elektroniczną w terminie 30 dni od dnia ww. zmiany.