Regulamin Masterclass The Art of Massage

(„Regulamin”)

 

Informacje ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w wydarzeniu pn. „Masterclass The Art of Massage” („Wydarzenie”), które jest wydarzeniem o charakterze sportowym i rozrywkowym połączonym ze szkoleniem z zakresu masażu i pracy z ciałem.
  2. Wydarzenie posiada elementy rywalizacji poprzez udział w konkurencji, w której będą poddani ocenie przez ustanowione jury wg określonych kryteriów. Uczestnikom będą przyznawane nagrody.
  3. Organizatorem Wydarzenia jest Monika Szczotka, prowadząca działalność gospodarczą Shenzen Institut Coach Monika Szczotka, adres: ul. Stefana Kisielewskiego 10, 59-300 Lubin, NIP: 6911015564, REGON: 390709006.
  4. Z Organizatorem można skontaktować się za pomocą środków porozumiewania się na odległość:
  5. pod nr telefonu: (+48) 500338167
  6. pod adresem mailowym: kontakt@shenzeninstitut.pl.

 

Uczestnictwo

 

  1. Uczestnikiem Wydarzenia może być każda osoba pełnoletnia.
  2. Uczestnik rejestruje się do udziału w Wydarzeniu poprzez nabycie biletu na stronie internetowej: shenzeninstitut.pl
  3. Cena biletu brutto oraz szczegółowy opis są umieszczone w zakładce Sklep: „Szkolenia i ebooki” na stronie internetowej shenzeninstitut.pl
  4. Każda osoba może nabyć bilet w terminie do dnia 11 października 2024 r. włącznie. Liczba biletów jest ograniczona. Każdy bilet jest biletem imiennym i upoważnia do udziału w całym Wydarzeniu.
  5. Uczestnik dokonując zakupu biletu wybiera wskazany i dostępny sposób płatności określony na stronie internetowej.
  6. Uczestnik przy zakupie biletu (dopisek w polu Notes), wskazuje kategorię, w której będzie brał udział w wykonywaniu masażu oraz w której kategorii będzie poddawać się masażowi. Przy czym Organizator zastrzega, że w przypadku, gdy nie uda się przypisać wszystkich modeli do Uczestników masujących, wtedy, modele będą losowani na miejscu przed rozpoczęciem Wydarzenia. W przypadku losowania, Uczestnicy będą masować siebie nawzajem zgodnie z ustalonym harmonogramem.
  7. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania własnych narzędzi oraz stroju stołu masażowego niezbędnych do wykonania masażu. Strój uczestników powinien być profesjonalny i zgodny z zasadami etyki zawodowej.
  8. Uczestnicy muszą przestrzegać zasad higieny oraz stosować się do wszelkich wytycznych sanitarnych określonych przez Organizatora.

 

 

Rezygnacja z Wydarzenia, odwołanie Wydarzenia

  1. Uczestnik rejestrując się do udziału w Wydarzeniu i zakupując bilet, przyjmuje do wiadomości, że umowa sprzedaży biletu jest umową zawieraną na odległość.
  2. Uczestnik nabywając bilet przyjmuje do wiadomości, że Wydarzenie ma charakter wydarzenia rozrywkowego i sportowego i w związku z tym nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy zakupu biletu.
  3. Uczestnik może zbyć bilet na rzecz osoby trzeciej, jednak po dokonaniu tej transakcji ma obowiązek przekazać dane nowego Uczestnika Organizatorowi. W przypadku nie przekazania wymaganych danych najpóźniej na 7 dni przed Wydarzeniem, nowy uczestnik nie zostanie dopuszczony do udziału w Wydarzeniu.
  4. W przypadku odwołania Wydarzenia z przyczyn niezależnych od Uczestników, ceny biletów zostaną zwrócone uczestnikom w pełnej wysokości, w sposób i metodą, w jaki zostały zapłacone na rzecz Organizatora (np. na konto bankowe, z jakiego został nadany przelew).
  5. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Wydarzeniu, po zapłaceniu ceny zakupu, nie powoduje powstanie obowiązku zwrotu ceny przez Organizatora.

 

Przebieg Wydarzenia

  1. W dniu Wydarzenia Uczestnicy powinni stawić się na miejscu co najmniej 30 minut przed wyznaczonym rozpoczęciem Wydarzenia.
  2. Każdy Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na pełnienie także roli modela dla innego Uczestnika, co oznacza, że będzie zarówno wykonywał masaż, jak i będzie poddany masażowi. W związku z powyższym każdy Uczestnik przy wejściu na Wydarzenie oświadcza, że nie posiada przeciwskazań do masażu ciała i twarzy, na wzorze przygotowanym przez Organizatora.
  3. Wydarzenie odbywa się w dniach 19 i 20 października 2024 r., w miejscowości Krotoszyce (59-223), w Pałacu Krotoszyce, przy ul. Parkowej 3.
  4. Harmonogram i szczegóły Wydarzenia zostaną przesłane Uczestnikom drogą mailową na 7 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
  5. Każdemu Uczestnikowi przysługuje 60 min w wyznaczonym przedziale czasowym (wskazanej godzinie) na wykonanie masażu na swoim modelu. Dodatkowo każdy Uczestnik dysponuje czasem 10 min na przygotowanie stołu i modela oraz czasem 10 min po wykonaniu na posprzątanie stanowiska masażowego.

 

Konkurencja

  1. W trakcie Wydarzenia, w wyznaczonym czasie przeprowadzona będzie konkurencja, w której Uczestnicy będą poddani ocenie jury. W konkurencji oceniane będzie:
  2. Technika masażu (30%)
  3. Zastosowanie odpowiednich technik relaksacyjnych i empatia (20%)
  4. Estetyka i profesjonalizm (20%)
  5. Higiena i bezpieczeństwo (20%)
  6. Ogólne wrażenie (10%)
  7. Uczestnikowi nie przysługuje odwołanie od decyzji jury.
  8. Nagrody przyznawane są w kategoriach:

- masaż sportowy

- masaż freestyle

-masaż twarzy

  1. Uczestnikom przyznawane są następujące nagrody:
  • I miejsce w każdej kategorii: [800 zł]
  • I miejsce Masterclass The Art of Massage I edition: [1000 zł]
  1. Wszyscy Uczestnicy otrzymują dyplomy uczestnictwa.
  2. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad fair play oraz do kulturalnego zachowania.
  3. W przypadku naruszenia regulaminu, Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji Uczestnika.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody rzeczowe ani osobowe powstałe podczas Wydarzenia.

 

Ochrona danych osobowych

  1. Wszelkie dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Organizator jest administratorem danych osobowych Uczestników.
  2. Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu przeprowadzenia Wydarzenia oraz zgodę marketingową w celu informowania o przyszłych wydarzeniach. Zgoda marketingowa nie jest obligatoryjna.
  3. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Wydarzenie będzie rejestrowane za pomocą nagrania audio i wideo i wyraża zgodę na utrwalanie swojego wizerunku oraz jego wykorzystywanie poprzez:
  4. Utrwalanie dowolną techniką,
  5. Zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką, w jakimkolwiek systemie, formacie i nośniku,
  6. Wprowadzanie do obrotu,
  7. Wprowadzanie do pamięci komputera, do sieci komputerowej lub multimedialnej lub baz danych,
  8. Publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym,
  9. Publiczne odtwarzanie za pomocą dowolnych urządzeń,
  10. Wyświetlanie, użyczanie, najem egzemplarzy,
  11. Rozpowszechnianie drogą emisji telewizyjnej, w sposób bezprzewodowy i przewodowy, a także w internecie,
  12. Dokonywanie zmian, przeróbek, skrótów materiałów, na których zostanie utrwalony wizerunek oraz łączenia tak utrwalonego wizerunku z innymi materiałami, np. w dźwiękiem, obrazem, animacją, zestawienie z wizerunkami innych osób.

 

Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Uczestnicy zostaną niezwłocznie poinformowani na wskazane adresy poczty elektronicznej bądź za pomocą SMS na wskazany numer telefonu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem ma zastosowanie Regulamin szkoleń umieszczony na stronie internetowej: https://shenzeninstitut.pl/wp-content/uploads/2023/09/20230910_regulamin_szkolen.pdf
  3. Regulamin oraz jego ewentualne zmiany wchodzą w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej www.shenzeninstitut.pl w zakładce Sklep: Szkolenia i ebooki/produkt:Masterclass The Art of Massage.