OGÓLNE WARUNKI UMÓW
ShenZen Institut Coach Monika Szczotka
„Kursy warszatowe dostępne w sprzedaży”

§ 1. DEFINICJE

Użyte w niniejszym OWU oraz Zamówieniu poniższe określenia oznaczają:

  • Dni robocze- dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Dostawca – Monika Szczotka, prowadząca działalność pod firmą „Shenzen Insitut Coach Monika Szczotka”, ul. Stefana Kisielewskiego 10, 59-300 Lubin (adres do doręczeń: ul. Zygmunta Krasińskiego 42, 59-241 Legnickie Pole), NIP: 6911015564;
  • Produkt – dostęp do platformy szkoleniowej w zakresie kursu japońskiego masażu twarzy, jako kursy warsztatowe.
  • Odbiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie.
  • OWU – niniejsze Ogólne Warunki Umów.
  • Umowa- zobowiązanie powstałe w wyniku złożenia Zamówienia, na które składają się postanowienia OWU oraz Zamówienia.
  • Zamówienie – umowa zawierana między Dostawcą a Odbiorcą, której częścią integralną są OWU.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Stronami zobowiązania umownego są: Dostawca i Odbiorca.
  2. Strony szczegółowo określają przedmiot zobowiązania w treści Zamówienia. Zmiana przedmiotu Zamówienia jest niedopuszczalna, oprócz przypadków wskazanych w niniejszych OWU.
  3. Miejscem zawarcia i wykonania umów jest siedziba Dostawcy. Chwilą zawarcia umowy jest każdorazowo data oznaczona w Zamówieniu lub potwierdzona przez Dostawcę.
  4. Umowa zawierana jest zgodnie z zasadami reprezentacji stron, tzn. każde Zamówienie powinno być złożone przez osobę uprawnioną do reprezentacji Odbiorcy zgodnie z zasadami ogólnymi lub w oparciu o pełnomocnictwo. Skan pełnomocnictwa powinien być dołączony do Zamówienia.

§ 3. ZOBOWIĄZANIA DOSTAWCY

  1. Dostawca zobowiązuje się wykonać swoje zobowiązania w terminie, z należytą starannością.
  2. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia treści cyfrowych, składających się na pełny kurs japońskiego masażu twarzy, ułożony w odpowiedni do nauki sposób, zawierający elementy wizualne oraz tekstowe.
  3. Dostarczenie treści cyfrowych następuje poprzez dostęp do platformy szkoleniowej za pomocą udostępnianego klucza, na czas określony w Zamówieniu.

§ 4. ODBIORCA

  1. W celu zawarcia umowy Odbiorca składa Zamówienie drogą elektroniczną na adres: kontakt@shenzeninstitut.pl lub poprzez formularz na stronie internetowej www.shenzeninstitut.pl/kontakt. Dostawca potwierdza zakres Zamówienia oraz określa termin jego realizacji drogą elektroniczną.
  2. Dostawca może odmówić realizacji Zamówienia w przypadku, gdy Odbiorca posiada względem Dostawcy, w chwili składania Zamówienia nieuregulowane zobowiązania, których termin zapłaty minął.
  3. Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, realizacja zamówienia byłaby połączona z nadmiernymi trudnościami albo groziłaby Dostawcy rażącą stratą, czego Strony nie przewidywały przy składaniu i potwierdzaniu Zamówienia, Dostawca przesyła Odbiorcy informację o zmianie wartości wynagrodzenia drogą mailową. W takim przypadku Odbiorca w ciągu 3 dni może cofnąć Zamówienie bez ponoszenia kosztów.

§ 5. SIŁA WYŻSZA

  1. „Siła wyższa" oznacza zdarzenie pochodzące z zewnątrz, mające wpływ na realizację Umowy, którego nie można przewidzieć i jest niezależne od działania Dostawcy lub Odbiorcy, i którego przy zachowaniu należnej staranności, nie można uniknąć ani jemu zapobiec. „Siła wyższa" oznacza w szczególności działania lub zaniechania władz, strajk, lokaut, wojny, blokady, powstania, rozruchy, epidemie, trzęsienia ziemi, pożary i powodzie.
  2. Jeżeli którakolwiek ze stron Umowy musi powstrzymać lub opóźnić swoje działania w ramach Umowy na skutek zaistnienia „siły wyższej" powiadomi o tym fakcie na piśmie drugą stronę w terminie 14 dni od daty zaistnienia takiego zdarzenia, określając zdarzenie, jego przyczyny oraz konsekwencje dla realizacji Umowy.
  3. Strona, która przekazała takie pisemne powiadomienie, będzie zwolniona ze swoich zobowiązań lub z dotrzymania terminu swoich zobowiązań tak długo, jak będzie trwało to zdarzenie. Termin realizacji wzajemnych zobowiązań będzie stosownie przedłużony do czasu trwania zdarzenia, o którym mowa wyżej.
  4. Strona dotknięta działaniem „siły wyższej" podejmie stosowne wysiłki dla zminimalizowania jej skutków i wznowi realizację Umowy niezwłocznie, jak tylko będzie to możliwe.
  5. Opóźnienie lub brak realizacji postanowień Umowy spowodowane nastąpieniem zdarzenia "siły wyższej" nie będzie stanowiło podstawy do:
    1. rozwiązania umowy,
    2. wniesienia jakichkolwiek roszczeń z tytułu uszkodzeń lub dodatkowych kosztów poniesionych przez drugą stronę.

§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ DOSTAWCY

  1. W przypadku, gdy:
    1. Zamówienie zostało Odbiorcy wydane w stanie niezupełnym,
    2. Przedmiot Zamówienia nie posiada cech, o których zapewniał Dostawca lub nie posiada cech wymaganych od rzeczy tego rodzaju
      - Dostawca zobowiązuje się usunąć powyższe niezgodności lub dostarczyć nowy przedmiot Zamówienia w miejsce niezgodnego z umową w terminie przez niego określonym.
  2. Odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie zbadać czy kurs jest udostępniony w sposób umożliwiający jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem, przy czym Dostawca nie odpowiada za to, że Odbiorca nie posiada odbiornika treści niespełniającego kryteriów określonych przez Dostawcę. Warunki techniczne sprzętu: system operacyjny z przeglądarką internetową umożliwiającą odtwarzanie strumieniowe video i audio z uwzględnieniem odtwarzania video i audio z portalu YouTube.
  3. Dostawca odpowiada na zgłoszone nieprawidłowości w terminie 14 dni roboczych. W przypadku uznania nieprawidłowości, niezwłocznie określa termin usunięcia niezgodności bądź dostarczenia Zamówienia zgodnego z umową, na własny koszt.
  4. Zgłoszenie o wystąpieniu niezgodności będą kierowane przez Odbiorcę do Dostawcy na lub e-mail kontakt@shenzeninstitut.pl
  5. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Dostawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

§ 7. WYNAGRODZENIE

  1. Dostawcy przysługuje wynagrodzenie za realizację Zamówienia, w wysokości sumy ilości dostarczonych produktów i ceny jednostkowej brutto wskazanej w Cenniku.
  2. Odbiorca jest każdorazowo informowany o cenie konkretnego asortymentu oraz o wynagrodzeniu całkowitym za Zamówienie.
  3. Dostawca wystawi fakturę pro forma opiewającą na całkowite wynagrodzenie za Zamówienie niezwłocznie po potwierdzeniu Zamówienia i prześle Odbiorcy na adres mailowy wskazany w Zamówieniu. Cena wskazana w cenniku obejmuje wszelkie koszty, w tym kwoty właściwych podatków i opłat, które ponosi Dostawca.
  4. Zamówienie realizowane jest od momentu wpływu należności na konto Dostawcy i od tego momentu liczony jest termin jego realizacji, chyba że strony ustalą inny sposób rozliczenia.
  5. Wynagrodzenie płatne jest w terminie 7 lub 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury pro forma, na konto bankowe wskazane w treści dokumentu. W przypadku braku realizacji należności w powyższym terminie Zamówienie wygasa.
  6. Należności wynikające z Zamówień, w tym odszkodowawcze nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż), bez pisemnej zgody Dostawcy.

§ 8. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Odbiorca nie nabywa prawa własności do zawartych w materiałach szkoleniowych przedmiotów praw własności przemysłowej, w tym rozwiązań w postaci: wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych, topografii układów scalonych oraz projektów racjonalizatorskich, powstałych w ramach lub przy okazji trwania kursu lub dostarczonych przy wykonywaniu umowy, jak również nie nabywa praw do informacji i doświadczeń technicznych potrzebnych do korzystania z tych rozwiązań, a także prawa do zorganizowanego zbioru informacji niejawnych (niebędących powszechnie znanymi i łatwo dostępnymi) i istotnych, stanowiących know-how.
  2. Materiały szkoleniowe umieszczone na platformie służą do użytku szkoleniowego dla Odbiorcy i tylko w tym celu Odbiorca może z nich korzystać.
  3. Odbiorca nie może udostępniać klucza do platformy osobom trzecim, nie może także wykorzystywać materiałów w celach komercyjnych lub niekomercyjnych w ramach użyczania lub wynajmowania ich innym osobom, w tym zakazuje się powielania materiałów, udostępniania ich treści w całości lub części publicznie, umieszczania w sieci internet lub korzystania z nich jako materiałów pomocniczych w działalności edukacyjnej.
  4. Odbiorca jest zobowiązany do uzyskania zgody Dostawcy na jakiekolwiek inne wykorzystanie materiałów szkoleniowych, niż wskazane w ust.2. Zgoda powinna być udzielona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  5. W przypadku naruszenia przez Odbiorcę postanowień OWU dotyczących ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, Dostawca może naliczyć Odbiorcy karę w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każde naruszenie.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku sporów strony umowy w pierwszej kolejności dążą do polubownego załatwienia sprawy.
  2. Sądem właściwym w sprawach związanych z umową jest sąd powszechny właściwy dla Dostawcy.
  3. W przypadku sporządzenia umowy w dwóch językach, wiążąca jest treść umowy w języku polskim.
  4. W przypadku Odbiorców mających siedzibę poza Rzeczpospolitą Polską strony ustanawiają jurysdykcję sądów polskich.
  5. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień OWU lub Zamówienia było lub miało stać się nieważne, pozostałe postanowienia OWU i Zamówienia pozostają wiążące.
  6. Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z wykonywaniem Umowy Strony będą wykorzystywały wyłącznie na potrzeby realizacji tej Umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Postanowienia o przetwarzaniu danych osobowych zostały określone w „Klauzuli informacyjnej”